Houvo chuvia quanta se quixo, mas a regata celebrou-se e mesmo se disfrutou; cada quem à sua maneira, mália a enchoupadura da que ninguém se safou.
Forom duas voltas ao triángulo Coroso - Lajareu - náutico, com vento força 4 do Sul e algum refacho. Também pegamos umhas boas arfadas na bolina cara o Sul com algo de mar que ia entrando na abra de Ribeira.
Pola linha de meta, desta volta no sinal do Lajareu, passou de primeira a Âncora, seguida da Volandeira e a Moura que foi a única que optou por meter um ris desde a saída.
Na Cachi seica aproveitarom para "irem às maragotas" no primeiro bordo (vinham preparados ;-). Com mestria adrizarom de novo, completando sem maiores incidências toda a regata, chegando num mui bom quarto posto. E já no final da regata foi a Fiuza à que lhe soubo salgada a virada no sinal do Lajareu.
Parabéns a todas as tripulações e ao juiz pola participação. Foi umha regata que se viveu com alegria e vitalidade e que deu para umha boa conversa ao chegarmos a terra.
Vai de seguido algumha foto que puido fazer o José Maria, desta volta sem ajudantes/as que preferirom quedar ao quentinho ;-)
3ª Prova da Primavera 2016 |