9 de xul. de 2017

FIUZA, CACHI E VOLANDEIRA TRIUNFADORAS DA REGATA DE PRIMAVERA

A Fiuza triunfadora e no mais alto do pódium da regata de primavera de dornas a vela do clube Lajareu de Ribeira. Parabéns a Severino Somoza que a patronea e a Nacho Jorganes ao teste da embarcação.

Vai de seguido a tabela classificatória, coa Cachi de Juan Suárez e Jesús Ferrón num mui bom segundo posto, e  também no pódium a Volandeira, com José Gago à cana e Sergio Triñanes de proeiro.


Aproveitou-se como de cote, a entrega de troféus depois da 4ª regata do dia 10 de junho, para fazer um serão de convívio no galpón.



Como sempre, o agradecimento pola deportiva participação ao longo de toda a tempada das dornas que assistirom, o trabalho comprometido e detalhado do juiz, Chema e da junta directiva do clube pola organização, e a todos os membros que andades atentos/as a botar umha mão quando fai falta para resolver as muitas incidências que vão aparecendo no dia a dia dumha associação coa atividade que tem o Lajareu.




Finalmente, emprazam-se a todas as dornas do clube do Lajareu e o resto de dornas das rias que se animem a participar nas competições e encontros que temos no verão em diferentes portos, e nas que organizaremos para o ano que vem se não hai novidade.

Premendo na imagem tendes umha coleção de fotos da entrega de troféus que nos passa o Marcos.

Album entrega de troféus regata de primavera 2017 Lajareu


Ningún comentario:

Publicar un comentario