25 de xul. de 2017

ÁNCORA, TEIS E LUSIÑA VENCEDORAS NA REGATA DE DORNAS DO CARME

Com vento duro do NW e refachos de força 5, disputou-se o passado sábado dia 22 a regata do Carme, participando 17 dornas.

A boia de desmarque situou-se fronte à praia de Coroso, para de seguido deixar a babor o Lajareu e a Ínsua para recreio do persoal que passeava polo porto grande de Ribeira.

Continuou-se co vento de aleta até circundar as Airoas, passar o Camouco e rodear a ilha de Rua, deixando-a a estribor, e de volta à linha de meta nas proximidades do Náutico de Ribeira.



No canal da ria, nas proximidades de Rua, havia mar de vento com algum carneiro e salseiro para todos. O vento de 18 nós com refachos de até 24, registrados na boia meteorológica de Rua, era ademais potente e pesado pola baixa temperatura do ar para esta época do ano, 17ºC, fazendo trabalhar duro a todas as tripulações.

Estava mais tranquilo no bordo rumo as Airoas


 
Outra perspetiva com toda a frota à proa passando O Touro

A Áncora passando de primeira a linha de meta

A Teis entrado de segunda, seguida da Lusiña.

E também houvo que dar reboque a várias dornas. Alí fora estava-che a cousa algo dura ;-)

Parabéns a Adelino Formoso e Agustín Seráns, os fenómenos da Áncora que entrarom em primeira posição, a Victor de Remadoira e Brux Álvarez coa Teis de segundos, e Antonio Santiago e Fran Lijó ao frente da Lusiña que completarom o pódio dos trofeus.

Também o agradecimento pola profissionalidade e o serviço a Chema, o juiz de regata e os grumetes que o acompanham, e a Juan Luis coa Insuabela e o veleiro de apoio que véu de Ogrove. 

E finalmente o agradecimento a todas as tripulações participantes e especialmente a aquelas que se desprazarom desde outros portos da ria.

A classificação ficou com segue:
  1. Áncora
  2. Teis
  3. Lusiña
  4. Volandeira
  5. Zoa
  6. Cachi
  7. Lara Doce
  8. Papoula
  9. Sandra
  10. Ardentía
  11. A Fiuza
  12. Praia das Carolinas
  13. Xaimiña
  14. Mariestela (DNF)
  15. Marijuana (DNF)
  16. Xarda (DNF)
  17. Moura (DNF)

Tendes de seguido os álbums de fotos da regata e a entrega de troféus e do convívio marinheiro no galpão do clube.

Vemo-nos nas regatas e atividades de CulturMar programadas para o verão, e por parte do Lajareu de Ribeira no encontro de setembro.

Álbum de fotos da regata do Carme 2017

Álbum de fotos da entrega de troféus do Carme 2017



Ningún comentario:

Publicar un comentario