9 de xan. de 2013

DOUARNENEZ 2012



Olá .Feliz ano navegantes, para começar este 2013 dando vida ao blogue e alternar com a construcçom da Insuabela, imos publicar alguns post da nossa visita à festa marítima de Douarnenez, na Bretanha, que se celebrou do 19 ao 22 de Julho do ano passado nesta vila marinheira.
Antes de mais, umhas vistas gerais desde Ploumarc'h do porto e das embarcaçons fondeadas fora, e a continuaçom, já dentro do recinto da festa, mais vistas das embarcaçons amarradas, fondeadas ou abarloadas, clasificadas por tipologias e funçons.
Para quem nom tenha tido a oportunidade departicipar nalgum evento destes na meca mundial das embarcaçons tradicionais, a Bretanha armoricana, dizer-vos que o recinto da festa, que comprende todo o porto, está pechado esses dias e há que pagar entrada para acceder, e nom se anda da quantidade de gente que há. Leiras enormes para estacionamento, linhas de bus especiais porque parte da vila também está pechada ao tráfico, e dúzias de pessoas voluntárias participando na organizaçom. E isto em Douarnenez, na sua “irmá maior”, em Brest, que se realiza os seis dias anteriores em ediçons alternas com a festa de Douarnenez, que é cada dous anos, todas as cifras som muito maiores. Como também som os patrocinadores e todo o que à sua volta se move












Ningún comentario:

Publicar un comentario