A visita ao enxebre porto nunca defrauda. A navegação foi ótima, um ventinho de SW, boa temperatura, céu azul com algumha nuvinha e os arroaces -sempre amigos das dornas- a guiar-nos.
O mar andava tranquilo e assequível, quitado a vaga de ondas que nos meteu a super-patrulheira da Benemérita que véu vigiar se nos estavamos a portar bem (vai haver que lhes dar um curso de embarcações tradicionais, ou que venham cumha eslora um pouco mais atinada ao caso).
Ponto de encontro no galpom do Lajareu, pouco pontuais como sempre ;-) mas com humor e vontade de desfrutar do dia. Convidadas e convidados também ilusionadas por embarcar.
E assi fomos partilhando a travessia... de parola, umhas froitas de aperitivo (que estão as hortas no momento), e o espetáculo dos conles da punta Aguiuncho, as Grades, as Cabras, as Perilhas, e tantos outros. Ao longe o Falante de Rua, e coa maré no devalo as Minhoteiras e as Lobeiras bem à vista.
Palmeira tranquila e acolhedora como sempre, as dorninhas no porto, o ilhote da Tixosa co seu enigmático vermelho, o Castelo defendendo a entrada e ao longe enxergando-se a Corna, a Arousa, e mesmo o Guidoiro Areoso e o Pedregoso semelhavam estar a fazer acenos para umha visita agora que marchou o persoal veraneante.
Lembrou Sara de Ribeira o dito de sua avoa, "andar entre Ghuidoiros e Rua" quando alghem não se aclarava muito...
No galpom convívio e faladoiro diverso, divertido e entre amigos e amigas que é o que importa, e... atentíssimos às novas que chegassem do resultado da nossa Xaimiña que andava a representar o clube na final da Copa Mörling no Grove. Sexto posto de 42 !!! Parabéns Jaime e Juan !!!
Palmeira Forever ;-)
Ningún comentario:
Publicar un comentario