5 de set. de 2021

TRAVESSIA A PALMEIRA 2021

Onte recuperamos o convívio anual que celebramos coa travessia a Palmeira. O tempo foi agradável mas o vento escasso. Ainda assi deu para ir a Palmeira e fazer uns bordos diante da praia da Corna e a ilha Tixosa.


 

Este ano a saída foi de tarde, sem podermos desembarcar no porto para tomar um vinho como outros anos polas medidas covid. Arranchamos na rampla da praia das Carolinas e alá fomos ao encontro das outras frotas dorneiras em Palmeira.

 

A auga estava especialmente clara e foi umha gozada no bordo de ida ir percorrendo os conles entre a Ilha dos Ratos e o portinho da Insuela. Destacando a ponta do Trigo, a ponta das Varas e o conle Fendido, entre outras que nos descrevia o companheiro Charly. Estaria mui bem fazer algum trabalhinho de recolhida de nomes por aquela costa mágica.

    

Contamos coa presença do galeom Rei do Mar e lancha xeiteira Nova Marina, duas maravilhas em perfeito estado de mantimento pola Escola de Navegação Tradicional da Arousa. Também o Claudio co seu Leo, co que sempre contamos.

Aproveitamos para agradecer a boa participação de dornas que vinherom dos diferentes portos da ria, da Arousa (ilha), do Grobe, de Vilanova, de Palmeira, e os companheiros e companheiras de Ribeira também. Fazendo um reconto de memoria (que seguro que fica algumha  sem mencionar, desculpai...): Zenaida, Bandalha, Ortelinda, Fuxe, Papoula, Zoa, Praia das Carolinas, Fiuza, Sandra, Áncora, Moura...  e o Chema e os dous grumetes atento sempre a botar umha mão, desta volta coa pneumática.


A festa rematou em terra cos tradicionais petiscos, saúdos e parola, e com vontade de que se vaia normalizando isto e que os clubes poidamos ir recuperando as atividades. Também coa vista posta nas regatas que ficam por fazer no Grobe para rematar a xeira deste verão. 

Vai de seguido o álbum de fotos do encontro:

Album Travessia a Palmeira 2021

(Agradecimento a Antonio Santiago, que nos mandou as fotos desde o alto de Palmeira)

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario