05/06/2016

REGATA DE PRIMAVERA - 4ª PROVA

E rematamos as regatas de primavera do Lajareu nun dia solheiro con ventinho frouxo do SW, força 2 ainda que com sombras e encalmadas onde lhe quadrava.  Mar liso. A saída foi em Coroso cara a bóia de desmarque no náutico e passo deixando a Insua a babor, depois Caamouco e as Airoas por estribor, e linha de chegada em Coroso de novo.

Mui boa saída da Cachi que liderou toda a regata até o bordo de entrada no que se reorganiza o grupo de cabeza e perde a posição. A Âncora em postos mais frouxos do habitual, acaba recuperando e entra por décimas detrás da Fiúza que se proclama vencedora da prova com Severino à cana e Nacho ao teste.  De terceira entra a Volandeira, seguida da Teis, que quenta motores para o primeiro desafio Berete de dornas na ria de Vigo dentro dumha semana.


Damos a benvida à Intrépida que participou por primeira veza nesta regata e que já lhe foi buscando o jeito à vela de relinga.

Desta volta acompanharom o juiz dous marinheiros que prometem: o Bruno experimentado e com muitas horas de navegação; e o Enzo enrolado por primeira vez no Lajareu, e feliz e contento da singradura. José Maria fixo-nos desta volta este estupendo vídeo da regata ao som dos Siniestro Total.




E também temos a colección completa de fotos:

Fotos e vídeo 4ª prova de primavera Clube Lajareu


Noutra entrada do blogue metemos a classificación final da regata e troféus.



Ningún comentario:

Publicar un comentario