21 de xul. de 2009

O Encontro de Muros

Hola a todos. Igual a algún xa lle tardaba non encontrar nada no blog, pasados tantos días despois do Encontro de Muros. A verdade é que a mi tamén, pero crédeme, son tantas as sensacións, os recordos frescos, as actividades, e as satisfaccións, que non sabía como empezar. Pero pouco a pouco a cousa empeza a repousar, van saindo crónicas e entradas noutros blogs, e xa un empeza a ter o sosego e a cabeza para ver de contar o aló vivido.
O Encontro de Muros foi precioso. Todo. Impresionante. Xa transmitín a miña felicitación á xente de Muros e o seu entorno e á organización (a todas as organizacións) mediante un comentario entusiasta e sinceiro na Web da Federación. Pero dende aquí quero reiteralo, porque, se o Encontro saiu como saiu foi pola implicación, traballo e ilusión que lle botaron os veciños, coordinados por medio de unha potente rede de asociacións activas e comprometidas, o Concello, o Comité organizador, plural e integrador, as Administracións Públicas que o apoiaron e financiaron, e, como non, os que acodimos alá coas nosas embarcacións ou sen elas. Para todos, a miña máis cordial e entusiasta felicitación con caracter persoal e en nome desta Asociación. A miña felicitación tamén aos compañeiros do Lajareu que participaron tan activamente, e, a pesar da carencia de medios materiais para transportar as dorniñas ata alá, fixeron virtude e mariñeiría da necesidade e as levaron e trouxeron por mar; e a miña felicitación e gratitude a todos os cmpañeiros e amigos que nos que axudaron, sacrificando a tarde do domingo, a transportalas por quendas a remolque dende o Son a Ribeira; felicitacións todas representadas coa foto da cabeceira, da tripulación do Lajareu en Abelleira, posando xunto a Manuel Sendón, presidente o Comité organizador do Encontro.
En outras webs e blogs atoparedes comentarios detallados das diversas actividades que se desenvolveron no Encontro. Eu non vou insistir: só dicirvos que todo saiu estupendamente, que as navegacións foron preciosas, que a organización e os voluntarios nos atenderon impecablemente e sempre cunha boa cara e un sorriso; que así mesmo nos recibiron os veciños da vila, que o ambiente foi inmellorable, e que Muros, a preciosa vila de Muros e as suas xentes, luciron máis bonitas que nunca vestidas de mariñeiras. Din por ahí que a ver como melloramos o de Muros. Pois síntoo: non o melloramos.

Quería comezar a contar como vivimos os mariñeiros do Lajareu a nosa experiencia neste Encontro e non sabía por onde empezar. Unha vez máis inspiroume o blog de Joan Sol, El mar es el camí, poñendo en evidencia o evidente: empezar polo principio. Así, á imaxe deste blog, trataréi de contar o Encontro en entregas, empezando polo principio: A singladura Riveira-Muros-Abelleira, das dornas de Ribeira, seguindo a sua Ruta de Verán.


Unha aperta Suso

6 comentarios:

  1. Hola, Suso, y amigos de Lajareu.

    Comparto plenamente las impresiones y sensaciones que describes: ¡Muros 2009 fue una pasada! Como tu dices, son tantas las vivencias de estos que uno no sabe muy bien como empezar a contarlas, ni si sabrá transmitir la intensidad con la que vivimos algunos momentos. Para mi uno de los mejores fue la salida en tu "Moura", que voy a contar en la próxima entrada. Por suerte tenemos el reportaje de Bocixa que quedará como un magnífico testimonio de tan estupenda navegada. Espero lucir la camiseta de Lajareu en la próxima trobada de Cadaqués, y la de Bou de vara, y la del Encontro... Allí nos veremos.

    Ah! Y una noticia de hace una hora: habrá Espacio Marina Tradicional 2009 en el próximo Salón Náutico de Barcelona.

    Gracias por todo y un abrazo desde el Mediterráneo!

    ResponderEliminar
  2. Jaume Rossello10:59, 27/07/09

    Hola Suso. Acabo de descubrir tu blog, a través de un correo tuyo redireccionado por Josep Montmany, el que incluye el reportaje que os hicieron a ti y a Joan Sol con tu dorna. Siento una sana envidia de los que tuvisteis la oportunidad de acudir a Muros. Yo, aunque paso de los cuarenta, soy muy novato en esto de la navegación. Estoy dando mis primeros pasos con el llaüt de vela latina "Alzina", propiedad de la "Associació d'Amics del Museu Marítim de Mallorca". En Palma, paradójicamente, no tenemos un museo marítimo que recoja nuestro por otro lado amplio patrimonio marítimo. Su creación es una antigua reivindicación popular, encabezada por dicha asociación.
    Pues nada: que me ha gustado tu blog. El de Joan Sol ya lo conocía. Yo también administro uno, mucho más modesto, del que puedes encontrar un enlace en el blog de Joan (Miquel Caldentey).
    Dicen por ahí que quizà el Encontro adopte como sede permanente la población de Muros, por el éxito que allí ha tenido su IX edición. Sea cómo o donde fuere, quizà dentro de dos años ya habré dejado de ser tan novato y podré acudir al décimo Encontro, e incluso, quién sabe, navegar con una de estas embarcaciones tan atractivas e interesantes a las que llamáis dornas, y que desconozco por completo.
    Enhorabuena por tu blog.
    Bon vent!

    ResponderEliminar
  3. Ola Joan: perdona que no te haya contestado antes. Estuve muy cascado de la garganta, con fiebre; y tuve que seguir trabajando, así que, al llegar no tenía fuerzas. Para mí también fue un gran momento del Encontro nuestra salida en la Moura con Bocixa gravándola para la posteridad. Y tengo que decir que me quedé admirado de tu pericia a la caña y en las viradas; como si lo hubieras hecho toda la vida. Me alegra mucho lo que dices de la camiseta del Lajareu, así que te he reservado otra de nuestra última regata. Muuy bonita: azul marina y con los planos de la Celia delineados por Morling en el 65 (con autorización del autor). Nos vemos en el en contro. Por cierto: no se si te he liado un poco con esto de mis cuñados...

    ResponderEliminar
  4. Hola Jaume:
    M'han agradat molt ses teves paraules sobre es meu blog. La veritat es que em considero un absolut principiant en tot això de l'internet i els blogs. Aquest ha començat a tirar endavant gracies a sa inestimable col.laboraciò del meu amic i mariner en Marcos, perque jo soc un negat. He tardat una mica en contestar-te per que he estat fotut del coll. Haurás de perdonar-me. M`ha gustat molt el teu blog, i t'animo a seguir amb aixo de la navegació tradicional que es un autentic vici i proporcina moltes satisfaccións. Potser t'extrany que escriguí catalá (o algo semblant). La culpa es de sa meva dona, barcelonina. El salat ho he agafat a la costa..
    Una abraçada. Suso

    ResponderEliminar
  5. Te encuentro en mi travesía nocturna a través de El mar es un camí. Y he disfrutado al cruzarme en tu derrota con los contenidos y los reportajes de tu blog. Por eso, te incluyo en Mi lista de blogs para seguirte de cerca. El vídeo en donde nos narras las bonanzas de tu dorna es extraordinario. Felicidades por tu blog.

    ResponderEliminar
  6. Hola Suso,

    muy interesante el Blog. Aún tengo en la retina la playa al lado del restaurante Tira do cordel y la visita a Muros. Si aún estàs por Port y sales a navegar con la dorna ya sabes...
    Un abrazo a Ingrid y a la pequeña.
    Panta

    ResponderEliminar