10 de abr. de 2022

REGATA DE PRIMAVERA - 1ª PROVA

Este sábado celebrou-se na abra de Ribeira a primeira prova da regata de dornas a vela do Lajareu.

A tarde foi mui agradável para dar começo a tempada. O mar coma um prato, o céu praticamente despejado, e para navegar umha brisa suave do Sul que não superou os 8 nós. 


 

Levou o seu tempo aparelhar as dornas que vinham dumha longa invernada no galpão. Sendo a primeira regata do ano, aguardou-se a que toda a frota estivesse preparada antes de dar as pitadas de saída. As táboas precisavam inchar e algumhas dornas metiam algo de auga... como tem que ser ;-)



A saída foi na praia de Coroso, em bordos cara umha boia de desmarque. A Xaiminha, com Jaime filho ao leme e pai ao teste, amurou a estribor ao contrário que as restantes seis dornas em competição, resultando a aposta ganhadora para superar a boia.  

Os pontos de passo forom para irem deixando por babor: o sinal do Lajareu, a ilha dos Ratos, Lajareu de novo e o baixo do Camouco, para rematar coa linha de entrada na praia de Coroso. 

 


 

Esta carta mostra a rota que seguiu a Moura na que iam Marcos e Juan, a quem damos a bem-vida e os parabéns por que navegou mui bem para ser o seu primeiro dia a vela.  

O vento rolou SW a S, permitindo resolver da ilha dos Ratos ao Lajareu num só bordo de bolina, quando estava previsto polo comité de regatas como umha loita em vários bordos de proa. Houvo também zonas de encalmada que penalizam como lhe passou à Papoula.




A classificação foi a seguinte:

  1. Zoa
  2. Ardentía
  3. Xaimiña
  4. A Fiuza
  5. Praia de Bandurrio
  6. Moura
  7. Papoula

Parabéns primeiro a todas as dornas participantes por abrirem a tempada, e como não à Zoa, sempre magistral com Charly de patrão e Lara Bermo de tripulante que se estreava em vela de relinga. 

No segundo posto, a Ardentia, mui bom trabalho doutro patrão experimentado do Lajareu, José Maria e o seu companheiro José Antonio; e num mui honroso terceiro posto, a Xaimiña governada polos Jaimes, filho e pai.

Hai que agradecer também o bom trabalho do juiz Jose Maria, que ademais fixo a maior parte da reportagem fotográfica; e do Juan Luis na segunda embarcação de apoio. 

 


Também tivemos seguindo a regata desde o mar as dornas Tixosa e Áncora, e desde terra seguiu-nos o Dane da Arousa que se achegou ao final ao galpão para a parola, ao que mandamos -como não- um saúdo agradecido.


ÁLBUM FOTOS

Album fotos 1ª Regata primavera 2022

Em resumo umha mui boa jornada de arranque, e já com vistas às seguintes provas que se desenvolvem nos vindeiros sábados cada duas semanas como temos anunciado no calendário e anúncio de regata. 


Ningún comentario:

Publicar un comentario