23 de xul. de 2019

REGATA DO CARME DE DORNAS A VELA

O San Alberte fixo-se notar nesta regata de dornas a vela do Carme de Ribeira. A saída foi em Coroso a superar a boia de desmarque contra o refachudo NW que imperava na abra de Ribeira. O comité de regatas determinava a obriga de tomar um riz. 


Na terceira pitada começava a dura singradura cos seguintes pontos de passo: a ilha dos Ratos, sinal do Lajareu, as Ínsuas, as Airoas, o sinal do Camouco e linha de meta de novo na praia de Coroso.

Na linha de saída e nos bordos de desmarque, a Moura, a Praia das Carolinas e a Xaimiña alviscam a dureza da regata e dirigem-se a porto. A Mañanciña ao pouco escacha o traste pola fura dando quilha ao sol e é rebocada a porto também. 



Continuam seis dornas a trabalharem a reu co San Alberte que vinha cada vez mais duro e revirado. A Teis decide meter os dous rizes, mas manter pau em candela, e resolve entrando pola linha de meta sem incidentes.

As dornas passam fachendosas polas Ínsuas demostrando a perícia das viradas ao público de Ribeira, que se arremuinhava no paredão do porto polas festas da dorna.



Reporta Marcos desde a nossa dorna xeiteira Insuabela, que ia de apoio coas visitas internacionais, que na empopada cara as Airoas as dornas em regata com rizes e paus tumbados chegam aos 6 nós, resultando-lhe difícil mesmo a motor segui-las.



A virada a sotavento das Airoas é algo mais tranquila, mas de novo trabalho duro cara o Camouco. Salseiros a esgalha, e tripulações enchoupadas, e dornas a embarcar auga. 




A Volandeira, em boa posição contra o final da regata, dá também quilha arriba na altura do Camouco sem darem feito a achicar. Abatem cara as Airoas até que a planeadora Correosa dá com eles. 

Resolve-se a regata case três horas depois da saída, entrando triunfadora a Áncora, com Adelino à cana e Manolo ao teste. Segue a Sandra com José Antonio e Carlos de segundos, a Zoa com Charly e Carlos de terceiros e finalmente a Teis com Victor e Brus. 



As caras eram de cansaço, mas de satisfação polo trabalho duro e a meta conquerida. As molhaduras forom importantes e as dornas vinham coas panas  a aboiar nos paineis. 

Na Correosa, o juiz, José María, estivo sem parar também. Foi um dia com muito ao que atender, e como sempre com muita profissionalidade pola súa parte e coa segurança como prioridade. Saudamos também a Cláudio que nos acompanhou co seu bote.

Classificação:
  • 1º Áncora
  • 2º Sandra
  • 3º Zoa
  • 4º Teis
Não finalizam:
  • - Volandeira
  • - Mañanciña
  • - Xaimiña 
  • - Praia das Carolinas
  • - Moura
  • - Isuabela

Coa roupa mudada e as dornas arranchadas passamos aos petiscos e convívio, e entrega de troféus. Álbum da entrega:

Álbum entrega troféus e convívio Regata do Carme 2019
Álbum da regata:

Álbum da regata do Carme 2019








Ningún comentario:

Publicar un comentario