22/03/2014

Pouco vento na primeira e segunda proba deste inverno

A próxima regata esperanos o sábado 29

Encalmada na abra de Ribeira durante a regata de dornas

O passado sábado dia 8 de Março começámos as provas da regata de Inverno do Lajareu. Às quatro da tarde, a hora marcada para a saída, semelhava que após umha manhá sem vento, teriamos algo para fazer a regata. Deu-se a saída na praia de Coroso, proa à praia para tomar a boia de desmarque frente ao límite da praia cara a Ribeira. A Moura tomou a saída de primeira e também alcançou o desmarque em primeira possiçom, mas a partir deste momento o vento caeu ao mínimo e começou umha interminável empopada cara ao ilhéu de Rua que demorou duas horas. Quase todas as dornas levavam a vela por babor, excepto a Volandeira e a Cachi, que tomarom um rumbo mais cara ao leste que as demais com a vela por estribor para aproveitar deste curiosa maneira o vento de noroeste. Mas a escolha resultou acertada e acabárom por alcançar Rua antes que o resto da flota, seguidas pola Xaimiña e a Sandra, Vikinga, Moura e Áncora, Praia das Carolinas e Papoula , e a Beliña. A continuaçom refrescou um pouco o vento e a maioria das dornas virárom cara a Palmeira para aproveitar o vento de terra e reduzir o número de bordos. E esta foi também a melhor escolha, as dornas que buscárom vento mais cara ao oeste perdêrom postos na prova.

E por último dar as boas vindas à tripulaçom da Beliña, Alicia e Xoan, que se incorpora as regatas do Lajareu com esta prova.

A ordem de chegada foi como a continuaçom se relata:

1  Volandeira
2  Cachi
3  Xaimiña
4  Sandra
5  Áncora
6  Vikinga
7  Moura
8  Praia das Carolinas
9  Papoula
10 Beliña

Todas as fotos están colgadas neste álbum.
.

.
A segunda proba foi o sábado 15 e resultou peor que a primeira porque ningunha das dornas foi quen de finalizar. O vento prometía do nordés pero non chegou a entablar e quedamos todas as dornas no Camouco, así que a clasificación segue coma na anterior regata, engadindo a Xarda, con Carlos e Carmen, que xa se uniron á frota.

O noso agradecemento a Sabela polas fotos. Vémonos para a vindeira.






Ningún comentario:

Publicar un comentario